Midzomeravond viel dit jaar op vrijdag 19 juni. Traditioneel gezien is dit de dag van de zonnewende: de dag waarop de zon het langst aan de hemel staat en de nacht het kortst is. Reden voor de Toercommissie om dit jaar het begin van de zomer te vieren door een Midsommartocht te organiseren, waarbij gezelligheid voorop stond.
Vanwege de hitte en het voorspelde onweer werd niet lang geroeid. Getooid met bloemenkransen roeiden de 25 deelnemers richting Wassenaar maar draaiden om toen het donderend gerommel in de verte naderbij kwam. Ruim voor het onweer losbarstte zaten we al gezellig op het vlot met bubbels, muziek en wat hapjes. Gezellig blééf het, ook toen de regen met bakken uit de lucht kwam. Het was in alle opzichten een warme avond met mooie gesprekken en fijne mensen. Voor herhaling vatbaar!



